ماهان تیموری

هدف ما این است که کسب و کار شما را بهبود بخشیم و شما را به یک ماشین پولساز تبدیل کنیم

ماهان تیموری

هدف ما این است که کسب و کار شما را بهبود بخشیم و شما را به یک ماشین پولساز تبدیل کنیم

ایده های کارآفرینی نوین برای شروع کسب و کار

ایده های کسب و کار نوین



ایده های کسب و کار نوین حاصل تفکر شبانه روز یکی از اعضای خلاق تیم آموزشی ماهان تیموری است; که امیدواریم در جهت کسب درآمد از آن استفاده کنید .

۱ – اتاق اکسیژن (۲۷/۲/۹۴)



این اتاق ، اتاقی خاص با ویژگی هایی خاص می باشد. دیوار و سقف و کف این اتاق از جنس ضد صوت می باشد. طرحهایی خاص بر روی سطوح قرار دارد که باعث آرامش می شوند و بر اساس روانشناسی طراحی شده اند; طراحی داخلی این اتاق نیز بر اساس روانشناسی ; باعث آرامش می شود. طرح ها و رنگ های آرامش بخش می باشد.

در این اتاق موسیقی هایی خاص که برای انسان باعث آرامش روح و روان و جسم می شود پخش می شود.

اکسیژن یا بهتر بگویم هوایی مناسب جسم با درصدهای مناسب از اکسیژن ; هیدروژن ; نیتروژن و بقیه گازها منتشر می شود تا جسم و مخصوصا مغز احیا  شود.

طراحی اتاق بر اساس فنگ شویی انجام شده است.

ماساژ های مناسب و خاص ارائه می شود.

این سیستم می تواند بصورت فردی یا گروهی انجام شود.


۲ – ماری چی ایرانی (۲۷/۲/۹۴)



در خارج از ایران رسم بر این است که پسری که عاشق دختری است ; زمانی که می خواهد از دختری درخواست ازدواج کند با گروهی از نوازندگان و خوانندگان به درب خانه دختر می روند و شروع به خواندن و نواختن می کنند و اینگونه درخواست ازدواج می کنند;این سیستم را برای ایران در نظر بگیرید که آهنگ مورد علاقه دختر یا پسر یا آهنگ مشترکشان نواخته می شود.

گروه می تواند این کار را بیرون از خانه دختر یا حیات خانه دختر یا داخل خانه دختر انجام دهد. بسیاری دنبال دو آوریهایی برای ازدواجشان هستند و از چنین خدماتی استقبال خواهند کرد. پس این ایده میتواند برای کسب درآمد بسیار کارآمد باشد.


۳ – کلاه کاسکت (۵/۳/۹۴)



یکی از دلایل تصادف موتور سواران نداشتن دید از کنار کلاه آنان می باشد; درست است که آینه بغل وجود دارد ولی در ایران معمولا از آینه استفاده نمی کنن یا اصلا آینه را بر می دارند با اینحال این نوع کلاه باعث دید بیشتر می شود. مطمعناً با توجه به تعداد زیاد موتور سواران در کشورمان و راحتی که این نوع کلاه ها برای انها به ارمغان میاورد این کسب و کار میتواند بسیار پر سود باشد.

ایده برای کار ایده های جالب ایده های خلاقانه

۴ – آفتابگیر فرمان خودرو (۵/۳/۹۴)



یکی از مشکلات رانندگان در فصول گرم سال و در هنگام پارک خودروها، تابیدن آفتاب به داخل خودرو و گرم شدن اجزای آن است. مطمعمناً در دست گرفتن فرمانی که از شدت آغتاب داعغ شده است حس خوبی را به رانندگان منتقل نمیکند. پس فعالیت برای ارائه چنین آفتابگیری میتواند با استقبال زیادی رو به رو شود. بازار هدف شما با ارائه چنین محصولی بسار بزرگ خواهد بود.

این پوشش شامل ۳ قسمت می شود:

یک. آفتابگیر خود فرمان که روی کل فرمان را میگیرد و مانع از تابش نور خورشید و داغ شدن آن می شود; در قسمت بالا و پایین آن فضایی وجود دارد تا برای بستن قفل فرمان فضا وجود داشته باشد; این قسمت می تواند دارای کشی در لبه های کار باشد تا براحتی بر روی فرمان جا بیفتد.

*درحال حاضر کلاهی برای کارگران ساختمان وجود دارد که دارای پوشش بیرونی می باشد که نور آفتاب را برمیگرداند.

دو. پوششی برای روی ترمز دستی

سه. پوششی برای روی دسته دنده


۵ – پیامک برای بانک ها (۱۰/۳/۹۴)



از آنجایی که بانک ها در ازای فرستادن پیامک به کاربرانشان موظف به پرداخت هزینه آن به اپراتور ها هستند ;لذا هر پیامک ارسالی شامل ۳ عدد پیام می باشد.

با مختصر کردن آن به ۱ یا ۲ پیامک مقدار زیادی از هزینه ها کاهش می یابد.

برای کم کردن هزینه ها ، نوع پیامک ها می تواند دسته بندی داشته باشد.


۶ – ارسال پیامک مخصوص استادان و معلمان (۱۱/۳/۹۴)



در این سیستم که کار آن هشدار زمان کلاس برای استادان و معلمان می باشد بدین صورت عمل می کند که یک روز قبل از کلاس پیامی حاوی درس مورد نظر و مکان مورد نظر و ساعت مورد نظر ارسال می کند. بعد از ارسال ; در صورت فرستادن کلمه بله به سرور ارسال پیامک ، یعنی از طرف استاد مورد نظر تائید شده است.

اگر تا ۱ ساعت بعد ، پیامی دریافت نگردید دوباره همین پیام ارسال می شود و اگر دوباره پیامی دریافت نگردید از شماره ای خاص بصورت تلفن گویا با استاد مورد نظر تماس گرفته می شود. این سیستم بصورت اتوماتیک انجام می شود.

ایده های کارآفرینی ایده های کسب و کار ایده های ناب

۷ – سایز مناسب سوتین برای خانمها (۲۰/۳/۹۴)



یکی از دلایل مهم در افتادگی سینه زنان نبستن سوتین سایز مناسب می باشد; در قسمت زیر سینه ، عضلاتی وجود دارد که مانع از شل افتدن سینه می شود. در طول زمان اگر به این عضلات فشار زیادی وارد شود باعث از بین رفتن و ضعیف شدن این عضلات می شود و در نهایت باعث افتادگی سینه می شود.

اصولا سایز مناسب برای سوتین برای یک خانم سایزی می باشد که در حالت بسته بودن آن ; وقتی دست خود را بالا می برد چیزی از بدن ، از کنار سوتین بیرون نیفتد و در عین حال احساس نبسته بودن نداشته باشد.

محدوده سایز های عرف ۶۰ تا ۹۵ می باشد ;ولی سینه هایی وجود دارد که سایزی میان سایز های عرف را دارا می باشد و وجود چنین سایز هایی و استفاده از آن به سلامتی بیشتر سینه می تواند کمک کند.مثلا سایز ۸۲٫۵

برای بهبود کیفیت این سوتین ها می توان از آستر مناسب برای قسمت داخل کاسه استفاده کرد; که نخی و بدون حساسیت می باشد یا از جنسی شبیه به ژله ای استفاده می شود.


۸ – سایت املاک و زمین (۲۲/۳/۹۴)



این سایت با بخش بندی بازار در قسمتی خاص فعالیت می کند; این قسمت از بازار که در مقوله خانه و زمین فعالیت می کند فقط شامل خانه و زمین هایی می باشد که فروشنده آن تمایل به فروش زیر قیمت دارد و می خواهد زودتر به پول نقد برسد. افراد بسیاری هستند که در زمان خرید خانه و زمین به دنبال موردهایی میگردند که با تخفیف به فروش میرسند و وجود چنینی سایتی میتواند جذابیت زیادی برای انها داشته باشد. راه اندازی و مدیریت چنین سایتی میتواند یک کسب و کار اینترنتی پرسود باشد.

*در این سایت کارشناس مجرب برای قیمت می باشد که قیمت دقیق را با قیمت پیشنهادی فروشنده مقایسه می کند و در نهایت در سایت قرار می گیرد.

*گروهی عکاس حرفه ای برای گرفتن عکس از خانه یا زمین وجود دارد که حتما از خانه یا زمین برای عکس در سایت تهیه می کنند.

*کارشناس برای قیمت دقیق باید حتما از نزدیک خانه را بررسی و قیمت گذاری کند; می تواند یک گروه کارشناسی وجود داشته باشد.

*این سیستم می تواند برای کار های دیگه انجام شود.

*در این سایت مورد های شناسایی شده ; طبقه بندی می باشند بدین صورت که با توجه به درصدی که زیر قیمت گذاشته شده اند ; در طبقه خود قرار می گیرند.


۹ – کنسانتره پرتقال (۲۳/۳/۹۴)



به دلیل اینکه در شمال ایران خاک گوگردی وجود دارد میوه و کنسانتره آن تلخ می شود که همین امر موجب عدم صادرات میوه شده و هیچ کشوری خواستار آب پرتقال ایرانی نیست بلکه از برزیل نیز کنسانتره پرتقال وارد می شود. در جنوب کشور پرتقال خوب یافت می شود. کنسانتره آن نیز تلخ نیست و میزان آن نیز کم است و پاسخگوی نیاز کشور نیست. این طرح سرمایه گذاری روی ایجاد باغات پرتقال در جنوب کشور و بدست آوردن کنسانتره مناسب می باشد.

کنسانتره پرتغالی که در جنوب کشور تولید میشود دارای کیفیت خوبی است و تلخ نیست اما به دلیلی اینکه به اندازه کافی تولید نمیشود نمیتواند پاسخگوی نیاز داخلی به این ماده باشد. شاید دانستن این نکته برای شما جالب باشد که پرتغال به عنوان محبوبترین ابمیوه شناخته میشود. و با توجه به نیاز بازارهای داخلی به کنسانتره پرتغال به کیفیت سرمایه گذاری در این بخش میتواد سود قابل توجهی به همراه داشته باشد چرا که بازار بزرگی در انتظار این تولیدات خواهند بود. فعالیت در این بخش میتواند فرصت کارآفرینی بسیار خوبی نیز باشد.


۱۰ – تولید باتری در ایران (۲۶/۳/۹۴)



در حدود ۱۵ سال پیش به جز معدود باتری های قلمی و نیم قلمی خارجی ، باتری نیرو و پاری که برندی ایرانی می باشد در بازار موجود بود. در حال حاضر خیلی سال است که دیگر اثری از اسم آنها در بازار به آن صورت نیست و با توجه به بازار داغ و مصرفی باتری ها در ایران و با توجه به وسایل مختلفی که روزانه مورد استفاده قرار می گیرد لذا تاسیس خط تولید انواع بخصوص قلمی و نیم قلم می تواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد. گسترش استفاده از وسایلی که از باتری های قلمی و نیم قلمی استفاده میکنند این فرصت را در اختیار سرمایه گذاران در این بخش قرار میدهد که بتوانند بخشی از این بازار پر سود را در اختیار خود قرار بدهند.

تکنولوژی ساخت باتری تقریبا می تواند قابل دسترس باشد.

ایده های نو ایده های نو برای کسب و کار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.