ماهان تیموری

هدف ما این است که کسب و کار شما را بهبود بخشیم و شما را به یک ماشین پولساز تبدیل کنیم

ماهان تیموری

هدف ما این است که کسب و کار شما را بهبود بخشیم و شما را به یک ماشین پولساز تبدیل کنیم

زندگینامه بنی صدر از کودکی تا ریاست جمهوری

درباره بنی صدر 


زندگینامه بنی صدر رییس جمهور ایرانی ابوالحسن بنی صدر متولد سال ۱۳۱۲ در روستای باغچه ،از توابع همدان و فرزند ایت الله سید نصرالله بنی صدر نوه ی صدر العلمای همدانی بود.او پس از اخذ مدرک ابتدایی و متوسط در سال ۱۳۳۴ وارد دانشگاه شد و چهار سال بعد در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد و در همان سال بود که با ایت الله طالقانی و جلسات تفسیر قران او در مسجد هدایت تهران اشنا شد.

بنی صدر تا قبل از پیروزی انقلاب


بنی صدر تا قبل از پیروزی انقلابۤ برای مردم کشور چهره ای نا شناخته بود،اما تلاش ها و فعالیت هایی که به هنگام عضویت در جبهه ملی در اروپا از خود نشان می داد (در طول سال ۵۷ و هجرت امام خمینی از نجف به پاریس) نام او را بر سر زبانها انداخت و روز ورود امام خمینی به کشور(۱۲ بهمن۵۷)یکی از افرادی بود که همزمان با امام خمینی به تهران امد.

ابوالحسن بنی صدر اداب سیاسی پایان ریاست جمهوری بنی صدر تابعیت بنی صدر

بنی صدر ونمایندگی مجلس خبرگان


بنی صدر در مرداد سال ۵۸ به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان،عهده دار نقشی در تدوین قانون اساسی شد و هنگام تدوین اصل ۱۱۵ قانون اساسی (که می گفت رییس جمهور باید از میان رجال مذهبی و سیاسی،ایرانی الاصل و توابع ایران،مدیر و مدبر،دارای حسن سایقه،امانت و تقوا،مومن و معتقد به جمهوری اسلامی و مذهب رسمی کشور باشد)به مخالفت صریح با اجزایی از این اصل پرداخت و اعلام کرد که برای رییس جمهور شدن تخصص و توان مدیریتی کافی است و لازم نیست که ان شخص دین باور و متقی باشد.

همین نقطه نظرات او رفته رفته،اختلاف و شکاف زیادی میان او و دیگر رجال سیاسی هم دوره او از جمله شهید بهشتی ایجاد کرد.

بنی صدر که بود ؟


 

او فارغ التحصیل در رشته‌های اقتصاد وحقوق اسلامی از دانشگاه تهران  بود. چهار سال در مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی مشغول به کار بود. وی در سال ۱۳۴۰ زندگیش را با عذرا حسینی آغاز کرد که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر بود.

ابوالحسن بنی صدر پس از گذراندن دوره تحصیلات خود  برای تکمیل آن به اروپا سفر کرد. او  مدرک خود را در رشته علوم اقتصادی از دانشگاه پاریس گرفت.او در عین حال به تدریج روابط خود را با گروه های اسلام گرا نیز وسعت بخشید بعنوان مثال  به تشکیلات دانشجویان مسلمان خارج از کشور ملحق شد. او همچنین کتابهای زیادی نوشت و از جمله این کتاب ها «اقتصاد توحیدی» بود.

چگونگی زندگی مخفیانه بنی صدر چگونگی شناخت بنی صدر در کشور زندگینامه بنی صدر رییس جمهور ایرانی سرانجام زندگی بنی صدر

فعالیت های  آغازین بنی صدر


بنی صدر در سال ۱۳۴۱نماینده دانشجویان دانشکده حقوق و مسوول سازمان دانشجویان در کنگره جبهه ملی ایران بود. او رهبری گروه کوچکی از دانشجویان مخالف شاه را بر عهده گرفت و دو بار به خاطر همین فعالیتهایش دستگیر و راهی زندان شد.

بنی صدر در قیامی ناموفق علیه حکومت در خرداد  ۱۳۴۲ مجروح گشت و همان موقع کشور را ترک گفت و عازم فرانسه شد. بنی صدر در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب، به عنوان اسلامگرای آتیشی و اقتصاد دان انقلابی با سخنرانی هایش به مبارزه با حکومت شاه می‌پرداخت. هاشمی رفسنجانی اعتقاد داشت، در طی این سالها بنی‌صدر خود را نظریه پرداز انقلاب می‌دانست.

شروع پیروزی انقلاب



سخنرانی های بنی صدر سه بعد از ورودش به ایران در دانشگاه شریف آغاز شد. این جلسات به مدت ده روز یعنی درست تا پیروزی انقلاب به طول انجامید. در  طی مدت کوتاهی او خود را به عنوان چهره ای اسلام گرا و در عین حال روشنفکر و انقلابی معرفی کرد. با موافقت روح‌الله خمینی بنی صدر عضو شورای انقلاب شد اما حاضر نشد با دولت موقت همکاری کند. بعد از پیروزی انقلاب،  خمینی بنی صدر را ابتدا در تیر ماه سال ۱۳۵۸ به سمت معاونت وزارت اقتصاد و دارایی و بعد از آن به سمت وزیر آن گماشت. بنی صدر همچنین از ابتدای بهار همان سال به عضویت شورای انقلاب درآمد.

 فارق التحصیلان رشته اقتصاد نظرات بنی صدر نسبت به ریاست جمهوری نظرات مخالف نماینده مجلس خبرگان

رئیس جمهوری بنی صدر


بنی صدر پس از انتخاب شدن به عنوان رییس جمهور نیز مسیر اختلاف با دیگران را در پیش گرفت و تلاش داشت که فقط مجری نقطه نظرات و ایده های خود باشد.

سرانجام بنی صدر


سرانجام امام خمینی در ۳۰ خرداد۱۳۶۰ وی را با فرماندهی نیروهای مسلح بر کنار کرد و در ۳۱ خرداد طرح (عدم کفایترسیاسی رئیس جمهور با ۱۷۷ رای ممتنع به تصویب رسید و در نتیجه ریاست جمهوری او پس از حدود یک سال و ۳ماه به پایان رسید و او پس از مدتی کوتاه زندگی مخفیانه، به همراه مسعود رجوی رهبر سازمان مجاهدین (منافقین) به پاریس گریخت و پناهنده شد.

سقوط بنی صدر سیاستمداران ایرانی

اهمیت هدف در زندگی ما چیست؟؟؟

 

تعیین هدف یکی از مهمترین کارهایی است که در زندگی هر شخصی وجود دارد. اهمیت هدف در زندگی بسیاری از ما انسانها فراموش شده است.بسیاری از ما بدون هدف و انگیزه به روزمرگی میپردازیم بدون آنکه از اهمیت هدف در زندگی اطلاعاتی داشته باشیم. انسان موجودی کاملا مختار و قدرتمند ِ که میتونه با انتخاب ها و اراده ی خودش، به اوج برسه یا در قعر ابدی بمونه. این تنها تفاوت بین انسان و بقیه ی مخلوقات خداست.

بزرگی میگه زندگی هدیه ی خداست به تو و شیوه ی زندگی کردن تو، هدیه ی توست به خدا..زندگی و زنده بودن، فرصتیِ برای خلق یک شاهکار، خلق یک اثر هنری تماشایی! خداوند در قرآن فرمودن که من شما را بیهوده نیافریدم! بنابراین تو بی هدف آفریده نشدی که بی هدف زندگی کنی! داشتن هدف یکی از مهمترین وظایفیِ که برعهده ی توئه تا بهترین بشی، بدرخشی و از زندگی کردن لذت ببری.

اهمیت هدف در زندگی هر شخص

اهمیت هدف

یادت باشه بیهودگی یعنی بی هدفی و بی هدفی یعنی روزمرگی. این ها رو گفتم که بگم، بی هدفی قاتل انسان هاست. این جمله یعنی زندگی بدون هدف با زنده نبودن هیچ تفاوتی نمیکنه. بنابراین اهمیت هدف رو در زندگیتون فراموش نکید! اما هدف. با استفاده از این محصول به ضرورت داشتن هدف در زندگی خواهی رسید و یاد می گیری چطور یک هدف گذاری درست داشته باشی و در واقع یاد می گیری برای آینده ی خودت برنامه ریزی کنی تا به هر آنچه در ذهن داری برسی و بفهمی هدف از زندگی چی هستش.

در کارگاه کاملا عملی هدف گذاری، به هر آنچه برای یک هدف گذاری درست و علمی نیاز هست، پرداختیم و به طور مفصل و با تمام ریزه کاری های مورد نیاز یک هدف گذاری درست و علمی، بهترین شیوه ی هدف گذاری رو آموزش دادیم.

اهداف از نظر نوع به انواع مختلفی دسته بندی میشه که در این کارگاه به علاوه اینکه تمام نکات برای یک هدف گذاری ارائه میشه، بلکه به طور عملی به همراه افراد شرکت کننده، اهداف مالی یک تا ده سال آینده گذاشته میشه که این مطلب میتونه در درک بهتر شما از اهمیت هدف تأثیر گذار باشه.

مهمترین دلیل افسردگی افراد

یکی از مهمترین دلایل اینکه افراد دچار افسردگی و روز مرگی میشن اینه که هدف ندارن! نداشتن هدف عامل مهمیِ که ارزشش رو داره تا اصول علمیش رو یاد بگیریم و از یه زندگی بی روح و کسل کننده بیرون بیایم. با مشاهده ی این فیلم آموزشی سلام دوباره ای به زندگی می کنید و دوباره شروع به ساختنش می کنید.

این یه فرصت و یک پیشنهاد عالی برای روزهای پیش روی شماس و شاید هیچوقت این تصمیم بزرگی که گرفتین رو فراموش نکنین. بعد از این تصمیم، صبح ها با انرژی و انگیزه و اعتماد به نفس بالایی از خواب بیدار میشید چون می دونید برای این روز خاص چه کارهایی رو باید انجام بدین. یادت باشه یه حسی در تمام آدما وجود داره که باعث میشه هر روز پر انرژی تر و قدرتمند تر بشن و اون حس چیزی نیست جز حس مفید بودن!

وقتی برای خودت و زندگیت اهداف و خواسته هایی تعریف می کنی و برای تحقق اون ها تلاش می کنی، وجودت پر میشه از حس مفید بودن! حس مفید بودن رو با یه هدف گذاری درست تجربه کن. این زیباترین تصمیمیِ که میتونی در هر سن و سالی که هستی برای زندگی خودت بگیری و از تک تک لحظه هات لذت ببری.

اهمیت هدف در پولدار شدن

اگر به زندگی ثروتمندان جهان نگاهی بیاندازیم میفهمیم که آن ها با هف گذاری درست توانسته اند به کسب در آمد و زندگی مرفه دست یابند. داشتن هدف باعث میشه قدرتت و انرژیت بیخودی هدر نره و در راستای رسیدن به یک هدف خاص متمرکز بشه. تو میتونی با انتخاب اهداف به این شیوه ای که ارائه کردیم، با اطمینان به نتیجه و دستاوردهایی که درذهن داری برسی و حتی کسب و کار خودت رو با تمرکز ذهن رونق بدی. چرا که صدها نفر از این شیوه استفاده کردن و به نتایج دلخواه رسیدن.

گاها افرادی رو می بینیم که میگن: من خیلی از کارگاه ها شرکت کردم، کتاب خوندم و بلدم چطورباید هدف گذاری کنم، اما به اهدافی که انتخاب می کنم نمی رسم؟ پاسخ به این سوال رو در این محصول دریافت کنین. چرا یک فرد با وجود مکتوب کردن و رعایت تمام پارامترها در نهایت نمی تونه به هدف برسه؟ راهکار ما برای رفع این مسئله رو در این محصول یاد می گیرین.

اهمیت هدف در کسب و کار

وقتی به شرکت های بزرگ نگاهی می اندازیم به این نتیجه میرسیم که شرکتهایی به موفقیت دست یافته اند که بسیاری از تصمیمات خود را براساس اهداف و چشم انداز خود گرفته اند. با مطالعه شرکتهای آمریکایی این به طور کامل توجیه میشود و دیده شده است تنها شرکتهایی به موفقیت رسیده اند که این امر را رعایت کرده اند و چیزی حدود یک سوم سازمانهای آمریکایی را تشکیل میدهند.

بسیاری از کسب و کارهایی که شکل گرفته اند با این هدف نبوده اند که بخواهند به کسب ثروت برسند. یه نگاهی به اطراف خود بیاندازید عده ای در تلاشند که نیاز بقیه رو برطرف کنند و عده ای به دنبال کمک به دیگران هستند. خلاصه بگم چیزیکه باعث میشه یک کسب و کار به هدف خودش برسه همون هدف است و چشم انداز است که به فعالیت های ما معنا میده.

همه ما برای هرکاری نیاز به انگیزه داریم و وقتی که هدف داشته باشیم. این انگیزه لازم برای انجام دادن آن تامین میشود. درواقع هدف عاملی برای ایجاد انگیزه در افراد می باشد. که باعث می شود که ما در دشواری هایی که برایمان ایجاد میشود با قدرت پیش رفته و همه مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

اگر میخواهید در کسب و کار خود به اهدافتان برسید نکات زیر را حتما بخوانید

حس اعتماد به کارکنان


اعتماد


این حس را در کارکنان خود ایجاد کنید که شما به طور کامل به آنان اعتماد دارید. این امر موجب میشود که کارکنان کار را از خودشان بدانند و برای به ثمر رسیدن کارشان تمامی تلاش خودشان را می کنند. این امر موجب میشه که یک شرکت تقریبا به تمامی اهداف خود دست پیدا کند. شما می دانید که نیروی انسانی مهمترین پایه های سازمان را تشکیل می دهند بنابراین اگر نیروی انسانی به درستی کار نکند کسب و کار ما با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

تعیین هدف هدف در اسلام

جلسات سازمان


جلسات


جلسات سازمان رو به طور مرتب برگزار کنید و تا جایی که امکان داره از تمامی افراد در این جلسات استفاده کنید این امر باعث حس اعتماد افراد در سازمان میشه.

در جلساتی که برگزار میکنید حتما اهداف سازمان را مطرح کنید و به افراد یادآوری کنید که برای چه هدفی در تلاش هستند و به کجا خواهند رسید. اگر فکر میکنید که این کار خیلی کلیشه ای می باشد. می توانید ابتدا اهدافی را که شرکت به آن دست یافته است مطرح کنید و اهداف آتی را برای آنان بازگو کنید.

اما چرا افراد هدفگذاری نمی کنند

ندانستن هدف


ندانستن هدف


معمولا همه افراد در زندگی خود راهی را طی میکنند بی آنکه هدفی برای آن در نظر گرفته باشند. دلایلی وجود دارد که افراد برای زندگی خود هدفگذاری نمی کنند. خیلی از افراد اصلا با هدفگذاری آشنایی ندارند و اصلا نمیدانند که هدف چیست؟ معمولا این افراد در خانواده هایی بزرگ شده اند که یا سرپرست خانواده کارمند بوده و به صورت روتین زندگی خود را دنبال کرده و به دنبال تحول زندگی خود نیستند بنابراین با مفهوم هدفگذاری زیاد آشنایی ندارند. 

راه اشتباه


ندانستن راه


خیلی از افراد راه رو بلد نیستند و همچنین به درستی آموزش ندیده اند و خیلی از این افراد با نحوه صحیح هدفگذاری آشنایی نداشته و در بسیاری از مواد وقتی از این افراد میپرسی هدف چیه اصلا نمیتونن جواب درستی بهت بدن و معمولا هدف رو با مقصد و یا ارزش اشتباه میگیرن. همین افراد وقتی برای کاری هدفگذاری میکنند شکست خورده و به بسیاری از اهداف خود دست پیدا نمیکنند. و دلیلشم همین آموزش هایی اشتباهیه که این افراد دیدن.

هدف گذاری هدفگزاری

ترس از شکست


شکست


وقتی شکست های متعدد حاصل میشه افراد ترسی درونشون ایجاد میشه که دیگه نمیخوان کاری رو انجام بدن و همین امر باعث میشه که از اهداف خود دست بکشن. چون شکست همراهش یکسری ضررهای مالی و احساسی رو داره که این افراد برای دوری از این ضرر ها دیگر حاضر به دنبال کردن اهداف خود نیستند

ترس از تمسخر


تمسخر


از یکسری از افراد وقتی میپرسی که چرا برای زندگیت هدفگذاری نمیکنی جوابی که میشنوی خیلی جالبه؟؟؟ آنها ترس از تمسخر دارند. خیلیا از عواقب هدفگذاری نادرست میترسن و با خود میپندارن که اگه شکست بخورند دیگران آنان را مورد تمسخر قرار داده و مایع شرمساری آنان خواهد شد از اینرو هیچگاه به دنبال هدفگذاری نرفته و به اهمیت هدف در زندگی خود پی نخواهند برد.

هدفگذاری انگیزه لازم برای زندگی را در شما ایجاد خواهد کرد و باعث خواهد شد تا شما شادتر زندگی کنید و از انرژی بیشتری بهره مند گردید. و با طی کردن اهداف خود پله پله به سمت موفقیت قدم بردارید. پس همین حالا برخیزید آموزش درست هدفگذاری رو فرا گیرید و خود را به قله های موفقیت و کامیابی برسانید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی اهمیت هدف در زندگی هر فرد پرداختیم و فهمیدیم هدف گذاری درست باعث میشه که در زندگی پیشرفت کنیم و از روزمرگی خلاص شویم در این صورت برای تک تک لحطات زندگی خود برنامه خاصی داریم و از زندگی لذت میبریم. 

اهمیت هدف برنامه و هدف 

صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی
 

کسب و کار اینترنتی : یکی از راه های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کار اینترنتی است (شما با سرمایه گذاری بسیار کم می توانید کسب وکار خود را در اینترنت راه اندازی کنید) که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز می شود و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می شوند.


اگر شما در حال حاضر کسب و کار دارید اما در اینترنت فعالیت نمی کنید و از اینترنت درآمدی ندارید پس قطعا از بسیاری از رقبا جا مانده اید  از طرفی  بسیاری از کسب و کارهای فیزیکی  و سنتی در حال حاضر رو به نابودی می روند  و جای خود را به کسب وکارهای اینترنتی می دهند ، نگران نباشید در این مقاله به شما می گوییم که چگونه کسب و کار خود را در اینترنت راه اندازی کنید.

  کسب و کار اینترنتی


خیلی ها بر این باورند که راه اندازی کسب و کار اینترنتی فقط با سرمایه گذاری زیاد امکان پذیر است و باید برای شروع هزینه های زیادی برای صرف راه اندازی وب سایت و تبلیغات و… شود و یا باید مسلط به برنامه نویسی بود و خود با انجام کارهای فنی پیچیده یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد.

از شما می خواهم به سوالات زیر پاسخ دهید؟؟؟


پاسخ دادن



  • آیا فکر می کنید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی حتما باید کدنویسی کنید؟

    خیر

  • آیا فکر می کنید نیاز است با شخص متخصص مشورت کنید؟

    بله

  • آیا شما هم فکر می کنید باید کالاهای زیادی را خریده و انبار کنید؟

    خیر

  • آیا بدون سرمایه گذاری زیاد نیز می شود یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کرد؟

    بله


به جملات پایین دقت کنید و در ابتدای هر جمله بگوید من می توانم:

  • ۱۰۰% توسط خودتان
  • بدون نیاز به کدنویسی و متخصص
  • بدون هزینه های هنگفت!
  • بدون نیاز به انبار حتی ۱ محصول!
  • بدون نیاز به دفتر کار و در منزل

آموزش کسب و کار اینترنتی کسب درآمد واقعی آنلاینکسب و کار اینترنتی کسب و کار اینترنتی ایران

راه اندازی وب سایت 

کسب و کار اینترنتی

قبل از ورود به دنیای اینترنت و اینکه جایگاه و نشانی خود را مشخص سازیم ، احتیاج به نام خود در وب سایت داریم تا از طریق آن هم دارای شناسه و آدرس باشیم و هم با مشتریان ارتباط برقرار نمائیم نام وب سایت می تواند بعنوان قسمتی از نشانی پست الکترونیکی ما به کار گرفته شود تا شناسه اینترنتی ونام تجاری مان را بیشتر مطرح نماید .


مشخصات نشانی وب یا شناسه اینترنتی  تجاری :


نام دامنه

-نام اینترنتی باید طوری انتخاب شود که به سرعت در حافظه مشتری جای گیرد و باقی بماند . مثلا نام آمازون خیلی سریعتر از بوک سون لاین در ذهن باقی می ماند .


– شناسه اینترنتی باید کسب و کار را به خوبی معرفی نماید معرفی ساده و هوشمندانه تجارت مورد نظر  در نام سایت از اشتباهی گرفتن آن جلوگیری می کند . مثلا: سایت بوک دانلود به صورت آشکار به بازدید کننده می فهماند که می تواند در آن سایت کتاب های الکترونیکی را دانلود یا خریداری نماید .


اگر یک نمایه اینترنتی برای تجارت مورد نظر برپا شود نام سایت را می توان مناسب با نام تجارت و یا حتی هم اسم شرکت خود انتخاب کرد .


-شناسه اینترنتی باید کوتاه باشد یعنی مشتری با یک بار شنیدن آنرا به خاطر بسپارد و به راحتی نامشان را در مرورگر وب خود وارد کند . بنابراین نام های پیچیده به هیچ عنوان بخوبی عبارات ساده نمی شوند .

کسب و کار اینترنتی برای فارسی زبانان کسب و کار اینترنتی در منزل کسب و کار اینترنتی را چگونه آغاز کنیم؟

چگونه سایت خود را راه اندازی کنیم ؟


کسب و کار اینترنتی


۱-در اولین قدم باید سایت های تجاری موجود در اینترنت را مورد مطالعه و ارزیابی قرار داده و با خلاقیت سایت خود را با روش های بازاریابی تکنیک های طراحی بکار گرفته در آنها هماهنگ نماییم تا بتوانیم کارآیی سایت را تضمین کنیم.


۲-صفحه اصلی سایت را طوری طراحی نمائیم که در اولین نگاه بر روی بازدید کننده و مشتری تاثیر بگذارد مثلا اطلاعاتی از نام و علامت تجاری ، نشانی دقیق ، چگونگی تماس و شماره تماس و نمابرو  پست الکترونیکی بار صفحه اول قرارگیرد.


۳-باید بازدید از سایت را برای مشتریان آسان نموده و باید تعداد کلیک هایی که مشتری از صفحه ابتدایی سایت می کند به حداقل رساند .


۴-سایت را باید ساده و سبک کرد و از انباشته نمودن سایت به عکس ، موسیقی و … خودداری نمود و باید از تصاویر که به کار می بریم مطمئن باشیم که بر کیفیت سایت می افزاید نه اینکه مشتری را گیج می نماید .


تاسیس شرکت تجارت الکترونیکی


کسب و کار اینترنتی


شرکت های موجود به طور روز افزون از تجارت الکترونیکی برای گسترش شبکه های فروش و بازاریابی خود استفاده می کنند . همچنین تجارت الکترونیکی محور تاسیس تعداد زیادی از شرکت هاست .


اینترنت در شرکت های کوچک و متوسط بسیار مهم است چرا که با استفاده از آن می توان هزینه های بازاریابی را به حداقل رساند و در عین حال به بازارهای وسیع تری دست یافت .

کارآفرینی که فعالیت کارآفرینانه تجارت الکترونیکی را آغاز می کند لازم است تصمیم بگیرد که آیا مایل به انجام عملیات اینترنتی داخل شرکت است یا این عملیات را به منابع خارجی و کارشناسان اینترنتی بسپارد .


در صورت انتخاب عملیات درون شرکت باید رایانه ، خدمات رسان یا سرور ، خطوط اتصال یا روتر و دیگر سخت افزارهای لازم را تهیه کرد و حداقل یک خط تلفن را به اتصال اینترنتی اختصاص داد .


البته اتصال از طریق فیبر نوری که گران تر است به سرعت دارد جای خود را باز می کند . دیگر امور زیربنایی تجارت الکترونیک عبارت اند از نرم افزار و خدمات پشتیبانی از قبیل طراحی وب سایت و پرداخت الکترونیکی و منابع انسانی راهکار دیگر آن است که از منابع بی شمار خارج از شرکت برای تجارت اینترنتی کمک بگیریم کارآفرین می تواند از شرکت طراح وب بخواهد صفحه های وب را طراحی کند سپس آن را روی سرور شرکت نصب کند .

در این صورت وظیفه کارآفرین به روز کردن صفحات به صورت مستمر است .

به روز رسانی


دو مولفه مهم تجارت اینترنتی عبارت اند از عملیات پیشاپیش و انتصابی که عملیات پیشاپیش در واقع شامل عملکرد وب سایت است . توانایی های جستجو ، چرخ دستی ، خرید و پرداخت ایمنی چند مثال از این عملیات اند .


بزرگترین اشتباه بسیاری از شرکت های اینترنتی آن است که تصور می کنند وب سایت جذاب با قابلیت های تعامل دو سویه ، موفقیت آنها را تضمین می کند ، ولی در واقع این امر اهمیت عملیات انتهایی را از نظرها مخفی می کند .


نتیجه گیری:

اگر اطلاعات کافی برای راه اندازی وب سایت خود نیاز دارید می توانید به وب سایتهای که در این زمینه مشاوره می دهند مراجعه کنید . آرزوی ما موفقیت و پیشرفت شما دوست عزیزم است.

کسبو کار اینترنتی موفق ترین کسب و کارهای اینترنتی

نظریه مدیریت اقتضایی فیدلر چیست؟؟

مدیریت اقتضایی
 

نظریه مدیریت اقتضایی بیان می دارد که هیچ روش مدیریتی قوی وجود ندارد که کاربرد صد در صد داشته باشد. بلکه باید با توجه به شرایط خاص و موقعیت سازمان تصمیم گیری های لازم به عمل آید. نظریه مدیریت اقتضایی به توانمندی مدیر در تشخیص نیاز ها و سازگاری امکانات سازمان جهت برطرف کردن نیاز ها بستگی دارد. مدیر می تواند با توجه به هوش بالا و اعتماد به نفس کافی و با تکیه بر تجربیات خویش بهترین راه حل را برای توسعه کسب و کار به کار گیرد.

تفکرات رایج در مدیریت اقتضایی


تفکرات

•    در مدیریت یک سبک جهانی و بهترین شیوه وجود ندارد

•    طراحی سازمان باید متناسب با محیط صورت پذیرد

•    نیاز های سازمان زمانی ارضا می شود که سبک های رهبری متناسب با خواست کارکنان باشد

•    سازمان های توانمند نه تنها بین خودشان با سازمان تناسب ایجاد می کنند بلکه در تلاشند بین اجزای درونیشان و زیر مجموعه سازمانشان نیز تناسب ایجاد کنند.

نظریه مدیریت اقتضایی فیدلر

بر طبق نظریه فیدلر مدیریت اقتضایی بر پایه موقعیت و سبک رهبری استوار است. این امر از دو جنبه سازمان گرایی و انسان گرایی مورد توجه قرار گرفته است.

سازمان گرایی

•    عواملی که سازمان را از نظر تکنولوژی و روابط انسانی محدود می کند
•    تاثیر برنامه ها نه تنها روی امری مشخص بلکه روی کلیه سازمان می گذارد

انسان گرایی

•    نیاز به مدیران انعطاف پذیری که دانش گسترده ای در حیطه کاری خود دارند
•    در اختیار داشتن کارکنانی با توانایی، انعطاف پذیری و مهارت های بالا


مدیریت اقتضایی نظریه اقتضایی فیدلر نظریه مدیریت اقتضایی


سه عامل اصلی نظریه فیدلر

•    رابطه رهبر و گروه

میزان ارتباط و احترامی که افراد برای رهبر خود قائل هستند

•    ساختار و وظایف سازمان

کارهایی که قرار است انجام شود بر اساس سازماندهی سازمان تعیین گردد

•    میزان قدرت رهبری

قدرت و نفوذی که رهبر در ارتباط با کارهایی از جمله عزل و نصب نیرو و سایر مقررات سازمان می تواند اعمال کند

مدیریت اقتضایی

شناسایی سبک رهبری به روش فیدلر

در این روش که از یک پرسش نامه استفاده می شود که در آن ۱۶ صفت متناقض مطرح شده است و در بین کارکنان پخش می شود که از آنها خواسته می شود، درباره همکارانشان بیاندیشند و به همکاری که بیشتر بدش می آمده با آن کار کند نمره ۱ تا ۸ بدهد و این باید در مورد ۱۶ جفت صفت متضاد اجرا شود.

اگر نمره ای که می داده بالا باشد یعنی این کارمند علاقه دارد با آن کارمندی که از او متنفر بوده رابطه شخصی خوبی برقرار کند و این کارمند را باید در زمره افراد کارمند مدار قرار داد.

اگر این فرد نمره پایینی بدهد مشخص می شود این کارمند علاقه شدیدی به تولید دارد و در زمره افراد کارمدار قرار داده می شود. پس از شناسایی افراد و دسته بندی آنها رهبر باید خودش را در موقعیت ذیربط قرار دهد و با توجه به سه عامل اصلی نظریه خود تصمیم گیری کند.

از نظر شخصی بنده در مورد نظریه فیدلر این موارد قابل بحث است که چون اینکار یک کار از طریق پرسشنامه “همکار ناخوشایند” مطرح می شود، زیاد قابل اطمینان نیست، چون این افراد ممکن است پاسخ منطقی و درستی به پرسشنامه ندهند و به طور مستقیم روی عملکرد سازمان تاثیر منفی بگذارد.


چالشهای مدیریت اقتضایی فیدلر مدیریت


از جمله موارد قابل بحث در مدیریت اقتضایی

•    اندازه سازمان

به تعداد افراد سازمان و امکانات سازمان اشاره دارد. زیرا هرچه سازمان بزرگتر باشد و جمعیت بیشتری در آن مشغول باشد هماهنگی سازمان نیز سخت تر خواهد بود

•    شناخت محیط

ممکن است راهکاری برای محیطی مفید و سودمند باشد در صورتی که این راهکار برای محیطی دیگر با شرایطی دیگر مناسب نباشد. حتی تاثیر منفی بر عملکرد سازمان بگذارد.

•    تفاوت های فردی موجود

افراد از حیث میزان تمایل به یادگیری، بلوغ، انتظارات و علایق با یکدیگر تفاوت دارند. این تفاوت ها زمانی مهم می شود که مدیر بخواهد مدیریت اقتضایی خود را بر روی منابع انسانی متمرکز کند. در این حال می بایست ویژگی های فردی تک تک افراد را به درستی شناسایی کرده و متناسب با آن عمل نماید.

•    فناوری

نظریه مدیریت اقتضایی بیان می دارد ساختار سازمانی، سبک مدیریت و استفاده از سیستم های کنترلی برای یک سازمان با نوعی از فناوری، با سازمانی با گونه ای دیگر از فناوری که در اختیار دارد متفاوت است.

نتیجه گیری

سخن آخر این که با توجه به شرایط مختلف سازمان باید مدیر قابلیت های مختلف برای شناخت سازمان را داشته باشد با تا بتواند به درستی تصمیم گیری کرده و شیوه مدیریتی مطلوب را ارائه نماید. باید توجه داشته باشیم که یک طرح اقتضایی خوب موجب تسهیل در مدیریت زمان سازمان خواهد شد و سازمان را حتی می تواند از بحران نجات دهد.

اقتضایی فیدلر چالش های مدیریت اقتضایی

اگر میخواهید زندگی خودت رو بسازی قوی باش

قوی باش
 

قوی باش و با قدرت ادامه بده. شاید از این‌ دست جمله‌ها مثل تو قدرتمندی، تو می تونی، تو از پس هر کاری بر میای زیاد شنیده باشی اما میخوام ازت بپرسم آیا واقعاً بهش ایمان‌داری؟

ایمان و باور به چیزی میتونه به حدی در عملکردت تأثیرگذار باشه که باور نکنی، فرقی نمی کنه که تو به چه چیزی ایمان‌داری!

تو میتونی به توانمندی‌های خودت ایمان داشته باشی و یا نه برعکس به ناتوانایی خودت شدیداً معتقد باشی!

یعنی یا به‌طورقطع بگی: من می تونم از پسش بر بیام

و یا نه برعکس بگی: این غیر ممکنه من نمی تونم!

ایمان باورباورهای انگیزشی پیشرفت پیشرفت مالی رشد و سربلندی

قوی باش

در هر دو صورت تو باایمان صحبت می‌کنی و همین ایمان قوی به توانستن و یا نتوانستن نتیجه‌ی عملکردها و دستاوردهای زندگیت رو تعیین میکنه.

بنابراین چرا نمیگی: من می تونم؟

چرا باایمان از خودت حرف نمی‌زنی؟

چرا خودت رو باور نداری؟

قوی باش تا خالق زندگی خودت باشی کسب و کار موفقیت

قوی باش تا زندگی خودت رو خلق کنی

تو برای اینکه خالق زندگی خودت باشی باید قوی باشی و از این قدرت بی‌نهایت خودت برای ساختن زندگی خودت استفاده کنی.

باور کن که قدرتمندی!

قوی باش تا خالق زندگی خودت باشی

ازت میخوام به چند موفقیت اخیرت هرچند کوچک فکر کنی و به این سؤالات من جواب بدی:

  1. باورت از توانایی خودت چطور بود؟
  2. آیا از همون ابتدای شروع کار به خودت گفتی می تونی یا نمی تونی؟
  3. آیا عمیقاً باور داشتی که نتیجه‌ی خوبی خواهی گرفت؟
  4. آیا موفقیت رو تصور می‌کردی؟

یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت یک فرد در زمینه‌های مختلف زندگی به این دلیل است که اون شخص عمیقاً خودش رو باور داشته و خودش رو مسئول زندگیش میدونسته.

به این نکته خوب توجه کن که یکی از مهمترین دلایل موفقیت مردان و زنان موفق دنیا، این بوده که قهرمان زندگی خودشون بودن و با افتخار زندگی کردن.

نه که سختی و مشکلات نداشتن، بلکه با وجود هر مسئله‌ای هرچند سخت و طاقت‌ فرسا بازهم ایمان به قدرت خودشون رو نادیده نگرفتن و برای رشد و سربلندی خودشون تلاش کردن.

انسان‌های قهرمان ویژگی‌های منحصر به‌ فردی داشتن که در پکیج کسب ثروت و آرامش مثال‌های زیادی از این افراد زدیم و رازهای موفقیتشون رو بررسی کردیم.

برای موفق شدن و درخشیدن باید قوی باشی و به خاطر موانع و مشکلات کوچیک و بزرگ زندگی که جزئی از روند زندگیه، متوقف نشی و برای رؤیاهای خودت تلاش کنی و خالق زندگی خودت باشی.

قوی باش و چند نکته زیر را رعایت کن

قوی باش

قوی باش و اجازه نده کسی تورو بدبخت کنه و منتظر نمون که کسی بخواد بهت عنایت کنه و واسه خوشبختیت گام برداره

قوی باش و تلاش کن تا در آتش بلایای زندگی پخته شوی نه اینکه بسوزی ، همه ی افراد عادی سوخته شدن رو بلدن. و آنقدر قوی باش تا اجازه ندهی مشکلات بر تو غلبه کنند.

آنقدر قوی باش و نگذار احساسات درونی همچون خشم برتو چیره شود تا بتوانی با آرامش تمامی مشکلات را پشت سر بگذاری و به اهداف خود برسی. اجازه نده سنگ هایی که به طرفتت پرتاب میکنند مانع حرکت تو شود. بلکه از آن سنگ ها برای بالا رفتن خود پلی بساز .

با درایت و تیزهوشی مشکلات را پیش بینی کن تا بتوانی در مواقعی که در سختترین شرایط قرار گرفتی بتوانی این لحظات بحرانی را به زیباترین شکل ممکن پشت سر بگذاری.

من ماهان تیموری هستم و در این راه به شما کمک خواهم کرد،موفق باشید.

اسرار افراد موفق اسرار میلیاردر شدن انگیزه مناسب برای موفقیت